Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Monday, February 27, 2012 | 7:52 PM | 0 Alien


P1070260.jpg

P1070260.jpg

See that? My family bear. Eh? Is it family bear or bear family?


Oh yeah... The family of my bear! 


The big one is called 'abuji' that means father. 
The right one is called Jo MyungYeol. I know, that's guy's name but who cares? I love Kwangmin and MyungYeol!
The brown one was named 'HASHAH' cause that one, Hasif gave it to me. Why Hashah? Hasif and Aishah.
And the smallest one, Fairy Angelina. 




Okay, ni je yang ada dgn saya sekarang. Yang lain, semua dekat Kg. Pandan. 


Perasan something x? Bed sheet tuh... Princess lorh~ He3x... Saya x minat princess! But since ayah saya dah beli, pakai je lah. Ayah ni pon satu lah... Beli lah yang cantek sikit. Ni x, princess jugak yg dia nk beli. 




Hello, Ayah? Ayah pernah nampak ke anak ayah ni tengok cerita princess-2 ni? X pernah kan? Then, kenapa beli? But xper, saya hargainya. Terima kasih. Lain kali belilah lagi cadar yang macam gini, nanti terus anak ayah jadi macam budak-2 perempuan yang suka main princess-2 tu. :P Blewkkk.... Nak muntah. Menyampah. *teringat kat Aina*




Esok, insyaAllah saya akan tulis my new story. :D 
Story tu maybe in BM and maybe in BI. But I prefer BI. Kalau BM, nanti cepat boring! So, assalammualaikum. Adios!




PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google