Express The Angel
The AngelLinksFanficsEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday, February 18, 2012 | 9:56 PM | 0 Alien
Assalammualaikum.


Saya baru je lepas main game TEST MATA(H)
Mula2 main, okay... Biasa je lah. Dia suruh letak no. yg kita nampak. 
Then, after a few questions, sye x nampak dah nombor ape tuh.
Then, sye main jawab je la 48.


Pastu, guess ape bende yg keluar?????

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HANTU!

Saya tgh dgr lagu SPICA - Russian Roulette guna headphone dekat handphone. Then, tetibe keluar benda tu and dia mcm menjerit. I was so surprised and shocked that I threw the headphones away and went out of my room. Lepas tuh, cakap, "Bodoh punye game".


Memang, seriously, saya x pernah terpikir benda tu akn muncul. Aisyy .. Pakcik penceramah nih mmg nk kene lah! Nasib baik sye x tgk ni mse malam semalam. Sebenarnye, saya nak bukak cd tu masa pukul 12.00 a.m. tuh but then, x jadi. Huh, kalau jadi lah, eishhh .. X tau la ape yg akn jadi kat sye.


Seriously, mmg sye terkejut giler bile nmpk tuh! 


Now, I can't stop laughing at the flashback. How stupid I was to just throw my headphones away. Luckily it's not broken or blah blah. 


Memang cari nahas je game nih! Okay lah, nak calm myself down for awhile and then, do my homework. Huh.... 


Assalammualaikum and bye2! Adios!

Labels: , ,


PAST FUTURE


_______________________________________
Bubblehye


Assalamualaikum! Greetings, aliens from Saturn! You've stepped into BDA's world. Accept me for who I am or just get out of here. I don't bite.
Blue Diamond Angel



Reminiscing those moments when we were all together as one big family
_______________________________________
Say YO


_______________________________________
Sing With Me




_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google