Tuesday, February 7, 2012 | 5:26 PM | 0 Alien
Day
2 – A photo of something you ate today.Last year, the same thing happened to my English teacher too. She walked out of the class and cried. Well, I don't know if Pn. Asyikin was crying or not but from what I saw, she's really disappointed! Giler, kalau x apologize, ilmu x berkat. Exam dah dekat dah nih .
Anyway, nasib baik jumpa teacher mase tunggu depan bilik KH. Aina and I walked towards the teacher and......
Us: Teacher, kita nak minta maaf...
Me: On behalf 1 Jujur
Aina: ??? *X ingat die ckp ape*
Teacher: 1 Jujur? X kan nak mita maaf je, do something la *walked towards the others*
Student 1: Teacher, saye nak minta maaf
Student 2: Saya akan buat tugasan saya dgn elok-2
And blah blah blah... X ingat dah ape jadi .
Back to the topic... Mesti mama mrh kalau die tau sye x mkn nasi kat umah wan xdi. Aigoo....


